12 september 2010

solnedgång.

Jaha söndag och en ny jobbvecka sträcker ut sig som den längsta väg som finns, mitt framför mina fötter. Det flestas nya veckor börjar väl på måndag, men jag gillar att inte riktigt vara som alla andra. Tror jag.

Det blev alla fall en utekväll igår. En rätt blöt sådan! Dels för att det regna och dels för att jag plötsligt befann mig i en oas av rosévin. När jag lite senare på natten plötsligt blev extremt hungrig och fick sällskap med mig till mcdonalds, tänkte jag vara lite smart och förringa en taxi. Jaha, 40 jävla minuter!! Tack för den. Jag gick hem, det tog ungefär 20min... Samarbetar taxibolagen med våldtäktsmännen och rånarna i den här stan eller? Som tur var klarade jag mig hem oskadd. Men allvarligt, 40min?! Well det var en trevlig kväll, som alltid :)

Nu börjar det bli bråttom.
See yooou. Shou.

.kom hit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju inte vilket sällskap som helst heller ;) Hade ju självklart sett till att du kommit hem säkert om det inte strulat ihop sig med allt annat...

Natalie sa...

jag hade ju färdkost alla fall, tack för maten! :)