05 september 2010

all in.

Dom säger att min talang är att skriva. Men hon som betyder mer än dom flesta säger att BLOGGA FAN INTE PÅ FYLLAN. så nej, jag skriver inget jävla poem nu. All in no play. Okej, det var inte riktigt så jag skrev i mitt sms (ja massSMS så känn er inte så jävla speciella) men jag saknar människor. Ibland kanske man inte kan få exakt som man vill, eller som man önskar och tänker. Men, detta men, det hindrar väl inte att man kan fortsätta tycka om och kanske höras en gång i veckan? Något som inte ens har börjat kan ta slut, så e det, men det kan ju kanske vandra en annan väg? En ny väg, en annan början? Whatever, ni har redan tappat bort er och jag med.

Jag hoppas alla jag bryr mig om mår bra i livet. Vill du vara någon av dom, som jag tänker på ibland..... så snälla. Gör vad som är rätt. Någonting?

.t.ö.n.t.

ps. jag fick ett mail, igen. den dagen du kan uttrycka dig rätt och vara vid dina sinnesfulla bruk, så kanske jag svarar. nu är inte den dagen. börja bete dig, och kanske, kanske så kan du få höra min röst igen. och om inte, så har du alla fall försökt. på riktigt. men tack ändå, lite. för att du uppenbarligen tänker på mig ibland. och om jag är lite lik dig, som jag tydligen är, så vet jag att du kan... om du vill.

ds.

Inga kommentarer: