09 september 2010

lingonskog.

Åh, kan jag sluta irritera mig på småsaker snart eller? Det ligger i luften, men kom då för fan, bara kom! Ge mig lite magont, bara jag slipper vara en aggro nöt var o varannan minut. Små små saker, som jag inte ens borde bry mig om irriterar mig något så fruktansvärt. Tex, när folk skriver dumma och ogenomtänka saker på någon annans facebookstatus! När det är exakt samma människor är inne på Qx hela tiden! När vattnet just nu i min varma koppen lunch är alldeles för varmt... Att jag kommer ha ett skittråkigt sista pass innan jag går hem för natten. Att dåliga låtar läggs upp på facebook. Att människor är fula, tjocka, äckliga. Haha ja ni hör ju! Och nu börjar Per Gessle sjunga "här kommer alla känslorna på en och samma gång" också. Underbara liv! Underliv. ;)

Ni vet ju att jag egentligen är toksnäll, charmerande och aldrig ställer till några scener så jag lovar att försöka hålla irritationen inom mig ännu några timmar! Egentligen stör dom där sakerna mig inte alls, och alla människor är egentligen vackra... Oj, whatta fuck. Kom den nu?

.slut på rasten.

Inga kommentarer: