23 september 2010

sunshine.

"Dagen idag är en märklig dag, den är din..."
Och ja, den är min :) Jag zzznoosade som vanligt en timma när klockan ringde halv två idag. Så skönt att få somna om, vakna och somna om. Fy fan, vilken konstig uppfinning egentligen, Znoos liksom. Eller hur det stavas? Jaja, jag är glad att den finns! Jag drog på mig mina heta kläder (mjukisbrallan, mössa och munktröja) och åkte till Bettski. Underbara snälla människor hon och Märta musen, ja för jag fick låna en resväska. Tack tack! Och så tiggde jag till mig lite kaffe också, mums! Efter det åkte jag hem till Kumla och tvättade bilen lite, käkade mackor, maränger och drack massa mer kaffe. Speedo. Fick mig en titt på landets blondaste Elin, ja nu är det blekt vill jag lova! Hennes hår... Very nice. Black and White, vi kommer synas i Turkiet ;)
Nu ligger jag återigen hemma i min lilla soffa, väntar på att Anna kanske ska komma förbi och visa upp sin bil. Hon ska gasa lite så jag får höra det vackra motorljudet, haha allvarligt, jag dör! Hoppas den låter fint :)

Igår var det ett bra avsnitt av Idol, so she said. Idag kan det ju omöjligt bli lika bra, men jag ska kolla alla fall. Go Linda!
Imorgon börjar helgen, och bowling står på kvällschemat! Kanske ett eller två glas vitt vin även... Eller öl.
Jag är glad, livet är fint och snart ska jag åka till värmen. Lucky me!!

.pyss.

Inga kommentarer: