07 september 2010

it's a deal then?

En eftermiddag är ju också en morgon, för mig. Dagen idag är oplanerad, vilket resulterat i att jag fortfarande ligger i sängen... Kollar lite på facebook, kollar bloggar och svarar på qxmail. Det går bra nu! :) Den bästa bloggen som finns att läsa och som jag blir gladast över om den är uppdaterad är lilla Fridas. Jag fattar inte, men jag blir liksom alltid lite varm och lite glad av att läsa hennes ord. Hon är rolig, och även om jag vet de mesta om hennes liv så skriver hon om något jag inte blivit uppdaterad om. Underbart! Och hennes rubriker, hihi, uuuuunderbart sa jag! Nog om hennes lösenordsskyddade blogg. Min e inte så tokig heller? ;)

Jaha, i höst ska jag börja på en skrivarkurs då. Well, why not. Måndagskvällarna blir spikade och jag får ett intresse! Ja, ett litet bättre intresse än bara krog, dans, shots, film och köra bil. Iofs är ju skriva redan mitt intresse, men nu blir de lite mer legitimt att nämna det.. Eller ja, ni fattar?
Hursom. Nu ska jag laga mat. Kyckling med pasta ala Nöti. Sen promenix och ikväll börjar Idol! Yippiekayay.

.denofrivilligagolfaren.

2 kommentarer:

L sa...

Visst är det svårt att satsa på skrivandet? Det finns ju så många där ute. Men det fina är att man kan ha det som växande hobby vid sidan av. Vem vet, en vacker dag har du säkert något unikt att skriva om och då är det bara att lyda känslan och sätta igång med den där boken!

Du ÄR duktig. Du HAR en talang. Värt att krafsa ner, jag vet att man blir glad :) Lycka till!

Natalie sa...

Tack du :)