02 september 2010

.somebody said.

Så har jag då lite rast såhär mitt inatten. Tre cappuchino och en hård macka har intagits än så länge... Jag håller mig vaken jao! Mitt huvud höll på att gå i bitar förut så jag fick proppa in Robyn i öronen. Tack älskade kvinna för att du skriver låtar för mitt liv!

"My drinking is killing me
My smoking is killing me
My head is killing me
My mind is killing me

My back is killing me
My neck is killing me
Your nagging is killing me
My gut is killing me"

Och tack bästa lilla Nöt för att du har lätt att skaka av dig saker som inte riktigt blev eller är som dom skulle. Energi ska läggas på rätt saker.. Det är så, och kommer förbli. Jag vet inte vad som är rätt, men jag vet vad som inte är det. Jag skulle kanske önskat att jag visste det lite tidigare, men jag får ju uppenbarligen inte riktigt som jag vill. så... What goes around comes around, haha ironins mecka i mitt liv.

När jag vaknar idag (förhoppningsvis efter lite mer än 4timmar sömn) så ska jag dona och bona min lägenhet. Sen ska jag ha en så jävla mysig eftermiddag och kväll med Anna. Sen är det liksom bara en jobbnatt kvar innan en underbar helg kan tas med storm. See you at Strömpartären hah? Vart fan tar tiden vägen? Och nu är typ rasten slut också, det går fort när man har roligt.

.you got a new friend.

Inga kommentarer: