16 september 2010

phonebooth.

Morning glory!
Fast jag ska snart krypa ner i min stora sköna säng tillsammans med min lilla dator. Hon ligger till höger om mig och berättar vackra historier tills jag somnar, det är tur jag har en dubbelsäng så både jag och min Fru dator får plats liksom :) Just nu kollar jag lite på Ellen, Colin Farrel är med och det påminner mig om att jag har en film jag inte sett än, Ondine. Är det bra eller?? Kanske kan fredagsmysa lite till den, då min myspys kompis kommer till stan! Yea, right, supemysig. Men hon brukar vilja massera mina fötter (om jag gör på henne) så det kan ju bli ett billigt och fint fredagsmys. Kom hit nu Frida, jag behöver sällskap!!
Nåt annat jag behöver är en massage i mina axlar, rygg och nacke. Nu är det illa, riktigt illa! Och snart har jag haft nervryckningar i högerarmen i ett dygn, det kan väl aldrig vara bra? Störigt allafall.

Jaha, då är det bara en jobbnatt kvar då innan vi tar helg. Nästa helg är en löningshelg och helgen efter det är jag i Turkiet! Var tar all tid vägen? .alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet.

It's time to sleep nu.
Imorgon (eller idag) ska jag låta bli att läsa ord som vi gjorde ditt och vi gjorde datt. Jag påverkas tydligen, på ett sätt som jag verkligen inte vill eller förstår varför. Livet är märkligt, men ändå rätt härligt. På nåt sätt ;)

Inga kommentarer: