10 september 2010

infiltratören.

Jag har en myskväll och det är så sjukt skönt och fint här hemma. Men så plötsligt blir jag förbannad och arg. Irriterad och så jävla trött! Människor som inte borde lägga sig i, lägger sig i. Saker som inte är blir, och fjädern blev en höna. Jag orkar verkligen inte med sånt, och jag orkar inte med att bli hoppad på. Lägg ner, lägg energi på något annat. Tjat, naivitet, påtryckningar är inte speciellt välkommet i mitt liv. Well, jag har alla fall inte gjort något och kommer antagligen inte göra nu heller. Sjukt jävla tråkigt att människor inte kan "live and let live". Däremot, är jag alltid öppen för föslag och roliga happenings. Möten mellan människor är spännande och leder oftast till någonting.

Whatever. Nu ska jag lugna ner mig med nya Robin Hood filmen och sen ska jag sova... Så jag orkar kolla på när min bil blir lagad imorgon :) Ja det är hål i avgasröret igen, i en annan del. Gud, jag måste köra lite saktare tror jag!

.leende guldbruna ögon.

Inga kommentarer: