03 september 2010

i dare you.

Man ska vara rädd om sitt hjärta, för ingen annan kommer vara det åt dig. Så sant som jag sa det! Jag tycker alltid att man ska leva sitt liv, följa sina egna vägar och lita på magen... På vägen som vandras och mötena som sker med andra människor så ska man försöka att inte såra allt för många. Sanningen om sig själv brukar faktiskt räcka rätt så långt. Följ vägen framför framför dig, hjärtat visar nog rätt.. Jag följer mitt hjärta, testa ni också. "Bättre att leka med elden och bränna sin hand, än att inte ha älskat alls" Kärlek är inte för mesar (ärligt frida) men kärlek är för dom som vågar. Den borde således vara för oss, men jag skrev ju att kärlek med fördel kan stavas vänskap :) Däremot vore det jävligt trevligt om någon kunde massera min krampande nacke, hålla mig i handen genom löven på väg till bilen i sval höstluft med frisk luft i lungan, dela en daimtårta eller bara finnas där så jag kan slösa lite kärlek. Dricka en latte i sista solstrålen och le mot mina bruna ögon. Men men, jag har haft allt det så jag ska inte klaga, för mycket. Förhoppningsvis händer det igen? Och om inte, ja då drar jag fan till SOLEN och blir varm ändå.

Ja, jidder o jadder. Nu längtar jag alla fall till imorgon kväll. Ska inhandla några finöl and some bubbel till kvällens kräftskiva! Fint ska ha fint... och vi är finast.

.jag gillar dig ändå.

Inga kommentarer: