20 september 2010

framtiden.

Jag vaknade första gången halv nio imorse, grattis nattis. Sen sov jag en timma, vaknade och sov lite till. Detta eviga uppvaknande har gjort mig trött, och tyvärr har jag varje gång insett att drömmarna faktiskt var finare än verkligheten. Just idag alla fall. Tänk att man kan drömma så fint om världen, om jorden, om Sverige och så vaknar man upp till detta kaos. Självklart vill jag ju att alliansen helst ska se ett samarbete över blockgränserna, men jag kan förstå om dom rödgröna inte vill det... Det är inte bara deras ansvar att minska SD:s inflytande nu och hur känns det för sossarna att iså fall bli ett stödparti till moderaterna som pissat på dom under hela valrörelsen? Ni fattar att vi har ett kaos framför oss va?
Jag vill liksom helst bara lägga mig under täcket och somna om, och om det inte vore för min hunger skulle jag nog göra det! Men nu är jag hungrig, och sugen på en uppfriskande promenad. Så, macka och kaffe, innan mössa och promenix. Allt för att jag inte orkar dra fram dammsugaren riktigt än...

.nervös, eller pirrig. i can't tell.

Inga kommentarer: