26 september 2010

söndervaskad.

Jag har dålig karaktär, det är tydligen så och verkar som så förbli. Ritz ett års kalas gick inte att missa, och shit in the gata vad det flödade drycker under kvällen. Vad hände och hur?! Vart får människor alla sina pengar ifrån?! Och varför vill dom lägga dom i hinkar med massa is? Ja alltså, fortsätt gärna med det för det är helt underbart! Men igår så sprutade dom inte bara champagne, utan helrören for som vatten i dom små båsen. Jag antar att det finns människor med värre dagen-efter-ångest än mig idag ;)
Jag vaknade alla fall som vanligt av att grannarna spelade nån slags musik. Min syster undrade vad fan som händer så hon klädde på sig för att gå upp och säga åt dom, men i trapphuset var det helt dött. Okeeej, det visar sig alltså att det är i huset brevid?! Verkar helt galet, men jag bor väl i någon slags ekoficka. Öronproppar ska införskaffas!

Ja men nej, annars vet jag inte vad jag ska skriva. Ska börja packa den lilla resväskan så smått för nu är det nära. Solen skiner i Turkiet och Side har över 30grader varmt, jag hoppas det håller i sig. En brun nöt är lite vackrare än en blek nöt. Och jag tror det är tur för mig om jag kan försöka komma upp i så hög standard som möjligt.

.vissa är finare än andra.

Inga kommentarer: