29 september 2010

gone fishing.

Semester! :D
Idag skiner solen, vilket är rätt så jävla underbart eftersom jag ska flyga lite senare ikväll... Som vi har väntat, och så mycket som hänt men nu är vi äntligen här! Den stora familjen drar till Turkiet, men jag är ju tillbaks om en vecka så sakna mig inte alldeles för hårt.. Fast lite kan ni (du) väl tänka på mig?

Nu ska jag heta till mig lite. Packa det allra sista och försöka äta något... Idag är jag inte så rädd för flyget, inte som igår i alla fall. Däremot sov jag rätt kasst. Kompade ju hem tidigt, men somnade inte jättetidigt. Gick däremot upp vid tolv! Så förhoppningsvis är mitt dygn redan omställt när vi kommer fram. Då ska jag nog öppna en kyld Cava, sätta mig på balkongen med syster och njuuuuta. Imorgon ska vi skrubbas, masseras (Jag vill ha vitt vin och maaaassageee) och njuta ännu mer. Åh, kan knappt bärga mig tills planet lyfter. Jag är så värd detta ;)

1 kommentar:

Anna sa...

Du är helt klart värd en skön semester i värmen!! Ses om 1 vecka.. Puuuuuuss!!