01 september 2010

morgonhumör.

Jag vet inte vad jag ska rösta på?! Jag har 19 dagar kvar för att ta reda på det... Insanos. Har aldrig känt mig så kluven, och har aldrig känt så lite för något parti. Visste vore det bra om dom röda och blåa kunde samarbeta lite bättre? Då skulle hela jävla Sverige snart vara rika, friska och ha ett arbete. Men nu är det inte så och jag tvivlar på att något block egentligen kan göra det bättre för dom som har det sämre. Sämre för dom som har det bättre känns inte okej, men bättre för dom som har det sämre rimmar ju lite finare i mina stora öron. Synd att meningarna kommer från samma mun bara. Välfärd. Ett fint ord. Jag ska nog räkna vem som använder det mest och sen gå på magkänsla...

Nu ska jag hämta ett litet paket. Har sovit 4,5 timma... Tycker inte om när jag inte vet vad som rubbar min sömn. Zooombie.

.du kan inte gilla exakt allt hela tiden?!.

Inga kommentarer: