18 mars 2011

Vreeswijk.

Har tvingat mig igenom Cornelis nu. Alltså, jag gillar hans små visor. Mycket. Jag gillar inte filmen lika mycket och jag gillar defenitivt inte Cornelis lika mycket nu som innan. Filmen är kanske inte dålig, men han e ju fan sämsta skådespelaren. Eller jag vet inte, Cornelis kanske var sådär, monotom i språket. Däremot är ju snubben som spelar The man sjukt lik honom. Skrämmande. Men jag vet inte om det räcker? Fast som sagt, musiken är bra. Soundtracket vinner således en oscar. Det är vackert filmat också. Men något stör mig, kan inte sätta fingret på vad. Kan ni tack snälla se filmen och kanske förklara för mig?
Cornelis (den riktiga) var alla fall inte en man jag någonsin skulle vilja gifta mig med. Fast iofs vill jag inte gifta mig med någon man alls, men ändå.

Magen är förresten lite bättre, vilket inneburit att jag smaskat och slaskat runt med en liter cola såhär på kvällsningen o natten... Vilket gjort mig lite otrött. Jag vet att jag skulle bli trött om jag kunde se fortsättningen på Desperate Housewives, men jag hittar bara 6avsnitt på säsong 6... Var e resten? Ja jag menar med swesub. Jag kan prata och förstå engelska, men jag e ett big fan av text. Så äre bara. Ibland har jag hellre för låg volym och trycker på text tv, när jag tex kollar på mitt favorit program Antikrundan. Haha, så mycket ni inte vet ;)

Okej, dags att sova. Någon tror att man blir friskare om man sover på natten. Hur de makes sense vet jag däremot inte. Men kanske kan vara värt att testa.

.home is where you fart.

Inga kommentarer: