08 mars 2011

hallå ällääärr.

Åh vilken härlig underbar dag det har varit!
Skinnjacka, mössa och brills. Alltså, ibland är allt bara så himla skönt. Bilen blev skinande ren i biltvätten, besiktningsgubbarna var sweet och bilen gick igenom utan problem. Räkor i pitabröd på Java med fin fina Lessbeth ;) och tankar på helgen som komma skall. Jag har trots mina 4.5timmars sömn (varför vaknar jag då, helt jävla galet!!) lett mig igenom dagen, jag vaknar upp som en liten brunbjörn ur ide så fort solen kommer fram med lite värmande strålar. And I like it. And you should like it!

Fast nu är jag trött. Skulle vilja kalla mitt tillstånd helt jävla slut och magen är propp på mackor. Finns det något bättre än goda smörgåsar, egentligen?! Ja klart det finns. Men just ikväll var det de bästa jag kunde komma på.
Dags att filta mig lite i fåtöljen innan ännu ett pass på jobbet. Hej ond rygg. Hej då inbana. Eller nej, tydligen inte.

.the sun always rise.

anna o jag last year!

Inga kommentarer: