21 mars 2011

ursäkta min franska.

Så tog även denna jobbnatt slut och när jag tänker efter kommer den här veckan gå sjukt fort, jag har lite att pyssla med innan torsdag. Men väl framme där, vid torsdagen så kan tiden få gå lite långsammare igen. Tack.

Min lilla morfar är på sjukhuset, igen. Jag fattar inte hur man kan få flygplan att flyga, kameror att funka, sms att komma fram så fort men inte hur man gör människor friska. Det är så upponervänt på något vis.
I say a little pray for you.

Nu ska jag kolla sista avsnittet av Solsidan och sen lite BigBrother innan sömnen får ta mig. Snälla, låt mig drömma fint.

.Your from a whole other world
A different dimension
You open my eyes
And I’m ready to go
Lead me into the light

Kiss me, kiss me
Infect me with your love and
Fill me with your poison.

Inga kommentarer: