31 mars 2011

allmänt.

Godmorgon världen, vilken underbar dag!
Eller?

Hur kul är det att gå upp ur den underbart sköna sängen när jag vet vad som väntar utanför dörren? Ett litet hav av disk, kläder, väskor att packa upp. Tvättnyckel som väntar på att få en tid. Tomt i kylen sånär som på ööööl och vin. Dammsugaren skulle behöva dansa av sig lite och ytor torkas av. Åh, nästan så jag slänger mig upp ur sängen! Noooooooot.
Jag vill gå och sola, klippa håret kort och ruffsigt samt färga det. Jag vill nog inte ha långt hår. Gosch, eller? Dessa jävla eller. But a girl have to do what a girl have to do. Så äre ju, så nu hoppar jag upp! Tar det sista kaffet, en knäckis och kickar igång.

Jag skulle kunnat skriva ett inlägg om min dröm inatt. Men nej. Ett moment var iofs rätt trevligt, det var ett hav. Vi flög drakar och det blåste som fan. Din flög iväg, men kom tillbaka. Rakt i handen på mig! Borde ha en mening, kanske återkommer när jag kommer på vad.

.puss och snusk.

4 kommentarer:

Anna sa...

Baby, ta med min dricka som blev kvar på lördag.. :) hade nog nån barcardi, utöver viiiinet. ;)

Puss!!

Natalie sa...

du menar att jag ska ta med vinet också? båda vinen? eh, okej. ska försöka inte spilla ut nåt! haha.

Anna sa...

haha, hur mycket hade vi kvar? Inte det gamla vinet juu..

Pussis!

Natalie sa...

vi kan väl fortsätta den här alkoholkonversationen över telefon istället? toka. ring mig imorrn! Pöss