01 mars 2011

smågrus.

Uppe skiiiittidigt.
Terminalutbildning på jobbet. Hoppas klockan går fort så den kan bli fyra och jag rulla hem igen...

Någon försöker lura sig själv, läs min kommentar på "hjärta och smärta"-inlägget. Allvarligt, visst att jag kan bli lite arg ibland och möjligtvis skrika en och en annan olämplig kommentar. När någon provocerar mig, men jag har fan och kommer aldrig spöa på någon. Skulle jag känna att det skulle behövas skickar jag väl för fan nån annan att göra det åt mig? Jeeesus Christ liksom.
Jag har alldeles för många polisvänner som tjatat hål i huvudet på mig vad som är rätt och vad som är fel. Minns jag rätt var även en med i lördags och fick en smäll rakt på käken. Det kliar i fingrarna att göra lite pappersjobb, men en annan polisvän säger att det inte kommer leda någon vart så okej fine. Men lämna mig bara ifred så ska du se att både ditt och mitt liv blir lite lyckligare? Vem fan e du liksom?

.precis närsomhelstnu kan du ta min hand och flytta med mig till solen.

Inga kommentarer: