02 mars 2011

play.com

Jag är nog kanske gjord för dagjobb ändå, vad spelar det för roll att vara trött mellan 8-11 när jag brukar vara trött från 14-03 liksom?! Fast, dom där tröttistimmarna ger ju ändå rätt bra med cash och ärligt talat jobbar jag inte så många timmar varje vecka. Någonstans känns det värt det, så jag fortsätter väl lite till då. I väntan på bättre tider liksom. Som att vinna en miljard på triss, fast det kanske inte ens går?!
Jag kan väl inte veta allt.

Ibland vet jag inte riktigt om människor menar det jag tror att dom menar när dom säger det dom säger. Ord kan vara konstiga, rykten ännu mer märkliga och folks analyser av andra helt uppåt skogen galna. Tror man ska göra som jag, och inte lyssna sönder sig på ord som sägs av andra som egentligen är helt ovetandes om verkligheten. Alla har iofs sin egen verklighet, min kanske inte är din (försök inte blanda ihop dom). Eller tvärtom.
Men sanningen, den är samma all over vår vackra jord. Ibland måste man våga ta reda på den bara, så man slipper tänka sönder sin hjärna på egen hand. 
Ibland vill jag mest sluta tänka. Ibland vill jag kunna sätta det exakta ordet på det jag vill ha sagt. Det är sällan jag lyckas.
Ibland vill jag bara sprida känslan i magen rakt in i någon annan. Det är inte heller så lätt.

Nu ska jag mocka hos katten, krypa ner i sängen och kolla film. Ibland ler livet. Ta vara på dom stunderna! :)

.dirrrrty pictures.


jobbnöt.

bästa hänget!

bara för vi e så j-la snygga!

1 kommentar:

Anna sa...

Puuuuss! Bästa och mysigaste hänget.. :)