03 mars 2011

snurra min jord.

Vad fan är det som händer?
Det första jag läser för dagen är att någon tror att jag och Mkay har något ihop? Hallå kom igen för faaaan innan jag slår sönder något hårt. Jag har allvarligt talat tappat lite tro och lite lust på att vara flata. För första gången i mitt liv. Synd att jag inte kan göra något åt det alltså.
Eller ja förstå mig rätt, det finns ju någon jag faktiskt tycker om och som gör det hela lite roligare att vara mitt i nåt jävla bullseye just nu (som folk försöker peppra sönder). Lite värt det liksom... :)
Vill någon veta något, fråga. Jag står för allting jag har gjort, och jag har inga som helst problem att dela mitt förflutna (vad gäller vilka jag lekt sönder eller älskat mig blå med. för leker det gör jag, hela tiden. player.com) "Trist vara länge, men underbart är kort." så snälla, låt människor få gå runt med ett fånigt leende, ett sug i magen och försök istället hjälpa till så det underbara varar lite längre. Jorden blir lite finare då.
Är det inte dom ena så är det dom andra.
Men för den som skickat ut en spion och vill veta om det är något mellan mig och min fina lilla vän Mkay, så nej. Vi är vänner och snart ska jag plocka upp henne för en tur till Ikea!
Nu ska jag duscha och smörja in mig med lite Love etc. som någon som gör mig varm i magen förgyllt mina dagar med.

.handling väger mer än ord.

ps. det var du o jag mot världen, så var det då. så är det nu. jag brukar kunna skratta åt tokiga påhitt, tror jag ska försöka fortsätta med det.
ds.

Inga kommentarer: