01 mars 2011

tuesday.

Kanske inte den mest nödvändiga kurs/utbildningen jag varit på, men strömming med potatismos satt fint i nötmagen! tack tack.

Tänkte tvätta bilen och åka och ombesikta bilen eftersom vi fick gå hem lite tidigare, men jag ringde Betty och fick lite kaffe och en trevlig pratstund istället. Det känns skönt att i en värld som verkar bli galnare och galnare ha sina egna små stöttepelare. Bilen får ju inte körförbud förrns 15mars, så det e ju lugnt ;)
Nu är jag hemma och chillar lite, spotify är en fin drog och musiken ska göra mig sällskap när jag diskar och packar ihop lite mer kläder. Jag och katten fryser där borta i skogen! Haha, men ikväll ska jag elda så det ryker ur skorstenen vill jag lova... Fast först ska jag hinna med lite Anna-häng också.

See ya laters!

.längtan.

Inga kommentarer: