04 mars 2011

pladder.

Nattsamatal på msn kan vara fint.
Du skrev att jag var där igen... Ibland glömmer jag hur viktiga ord är.
Vissa människor är lätta att prata med, lätta att skriva med. Jag vet flera, det är oftast ni som fångar mitt intresse. I att möta nya människor.
Vi pratade lite om skönhet, jag och min vän. Jag skrev "det måste synas lite att man levt, att man vet vad livet är. i ögonen, runt ögonen. i själen liksom. det är vackert."
Äkta riktig jävla skönhet kommer infrån.
Ibland träffar man någon, kanske bara en gång och denna sätter föralltid spår i dig. Djupa spår, vackra skåror. Ta till vara på dom människorna!
Jag vill ta tillvara på det som är nu. Jag vill ta tillvara på dig. Jag vill ta tillvara på alla ännu onjutna stunder!


Jag känner att mina 15timmars sömn på tre dagar rör runt i min hjärna. Välkommen helg!
Snart. Ett jobbpass kvar bara. Nu kör vi!


.in my head.

Inga kommentarer: