19 mars 2011

lyckliga gatan.

Jag sover för jävla illa alltså, när jag väl somnar vaknar jag hela tiden. Men så är det ju fullmåne också, inatt ska den tydligen vara närmre jorden än någonsin. Coolish.
Idag är en tvättdag, sängkläder är fan jobbigt att tvätta. Jag borde även ha väntat med dom för jag hade inget sköljmedel! Men kanske kan vara skönt med lite pieling under skönhetssömnen.... Nu ska jag snart vandra över gården och hämta hem den förhoppningsvis torra och rena tvätten. Solen skiner och jag vill mest bara vara ute hela tiden! Gick en liten promenix till konsum alla fall, allting är bättre än ingenting. Ällär?

Ikväll blire Lördagsmys (ja eftersom det är lördag....) hos Annie Hall. Tacos och glass, pax!

Snart är det torsdag. Den tanken gör mig glad.

.som så mycket annat.

Inga kommentarer: