16 mars 2011

film och så.

Inatt såg jag The Kings speech och Going the distance. Jag somnade lätt i den första, men vaknade till och kollade om, av nån anledning jag inte har en aning om. Det var liksom rätt seg, långtråkig och inte speciellt spännande alls, fast ändå var den det. Har ni inget bättre för er, se den! Den är ju sann och då blir det lite mer intressant, men Englands historia har nog aldrig intresserat mig. Den andra lilla filmen jag låg och tittade på var det mest romantiska drama man kan komma en film. En tjej (drew barrymore) praktiserar på en tidning i New York. Möter en kille, livet leker med dom i sex veckor. (kärleksmusik, lek i regn, båt på vatten, etc...) Tjejen flyttar hem och dom träffas ungefär 3ggr på ett år, sjuuuukt jobbigt. Men nja, se den inte. Om ni vill veta hur det slutar kan jag berätta det! ;) Drew Barrymore hade även ett äckligt rött läppstift på sig flera ggr, i did not like.

Idag skiner solen över stjärnhusen. Själv har jag mest bara sovit, det bränner i min mage.
Jag var hungrig igår, men tanken på mat gjorde mig illamående. Men äta måsta man ju, ja visst så jag tryckte i mig en påse baconsnacks och fyra rostade mackor + en tallrik fil med banan (det enda jag var sugen på...) Herregud, varför kan inte jag som alla andra äta mindra när magen krånglar och på så sätt kanske bli lite plattare och lite fastare över naveln? Ironic.

En annan värdelös grej är att CSN skickar ut skitmånga fakturor på en gång. Typ för ett halvår framåt, jag lägger ju alltid dessa under bordet när jag betalat en månad. Alla nya fakturor jag sen får från alla andra hundra tusen företag lägger jag på micron. När jag sen ska betala glömmer jag bort att jag har CSNskiten under bordet och nu har jag glömt att betala förra månaden. 200kr i påminnelseavgift plus att jag nu ska betala både feb. och mars på samma gång. Kukhål. Ge mig några hundra tusen och det första jag skulle göra var att göra mig skuldfri, it sucks. Sen skulle det ju bli en hel del slantar över och då skulle jag ta din hand och ligga på en strand flera mil från här. Så de så.

Nu ska jag, hmm. Dricka funlight tror jag.

.money can't buy love.

Inga kommentarer: