04 mars 2011

on my mind.

.ord är det enda vi har.

Vad beror det på att man ibland vaknar och inte orkar eller har viljan att göra ett enda jävla skit?
I don't get it.
Eller jag förstår, jag känner mig själv. Men jag vill inte känna så. Fast det finns det väl ingen som vill förstås.
Men ni vet, ibland blir man lite grinig i ögat för att man inte får som man vill. Jag kommer inte få som jag vill på flera dagar, kanske veckor. Det stör.

"Let’s remove the space between me and you
Now rock your body (oooh)
Damn I like the way that you move
So give it to me (oooo oooh)
Cause I already know what you wanna do"

Jag ska nog dra en kaffe och ge mig ut i luften på en promenad runt det som har varit min värld i flera år. Men som dom raserat och byggt upp. Jag gillar inte nybyggarna... Dom passar sig inte här. Fast det gör nog inte jag heller, egentligen.
Ikväll blir det mat och vino hos Carro och Robban. Mys!

.nej.

Inga kommentarer: