23 mars 2011

tralalllaa.

Natten tog slut, ett tag kändes det inte som det. Men nu sitter jag här och ska frukostera mig lite till BB och sen sova en efterlängtad sömn. Jag har så mycket som jag borde fixa innan besök på torsdag, men när jag vaknar vill jag faktiskt gå ut i solen så det tänker jag göra. Lilla Stycket om du läser de här, mess me a wakeup mess. Typ runt två? Så glassar vi lite.

Igår blev bilen ren och fin. Mamma bjöd på mat, bakpotatis och rökt fisk. Gud så gott!
Just nu känns mina små problem som en fis i havet, faktiskt. Jag fick semester på söndag, hallå hey whats my name?! Så jävla fint. Speciellt eftersom det blir sommartid och vi tappar en timma, ni kan ju få ha en liiiite kort helg ni. Själv tar jag en låååång. with you. Sen är vädret vackert och allt fint som finns att se fram emot kommer bara närmre och närmre så jag säger som igår. Jag ler nu, ser ni?

.lite skit i hörnet är mänskligt och mänskligt är vackert.

Inga kommentarer: