14 mars 2011

be mine.

Jag blir lika chockad varje gång det händer... Att jag sovit utan avbrott i minst 6timmar alltså! Så jävla gött. Kollade på klockan och så var den 14 slagen, ja jag var sjukt trött när jag väl lade mig i sängen. Nu är jag däremot vaken, med halsont! Och hunger delux.
Ni som hänger med lite i svängarna vet ju att jag inte har bott hemma på 2veckor... Detta innebär att min kyl är rätt så jävla tom. Gaah, vad ska jag äta råå?! Borde gå och shoppa lite mat men jag vill bara trycka in något som tillagar sig själv i ugnen, lägga mig i soffan och glo på film. Det här är min slappardag, inte storhandlingsdag. Ska rensa frysen, den som söker skall finna. Ikväll ska jag förövrigt till Anna och jag längtar efter bönan!

Jag är glad, över kulans tyngd på min handled.
När du inte vilar där, finns ändå tyngden och känslan där.

.this heart is not a stone.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inga "roliga" drömmar inatt? :) /Triangeldramat

Anna sa...

Snart får vi äntligen kramas igen!! :)
Puss!!