07 mars 2011

it's a new day.

Jaha så var det måndag igen!
Jag är fortfarande fast här ute på landet i den lilla stugan med den lilla katten. Idag hade jag planerat att åka och handla lite matpåsar till mormor och morfar men det behövdes visst inte. Då hade jag ju istället kunnat åkt och besikta bilen, men nu blev det lite sent så tar det i veckan när jag ändå ska till stan och fika lite. Bensin helvetet kostar ju sjukt mycket alltså! Nån som delar en tank tor till Götlaborg på fredag? Hemgång Söndag. Just let me know :)

Nu ska jag fylla upp vedlåren med lite pinnar, tända brasa och vattna blommorna. Det var något om att byta vatten i linserna också så ska försöka att inte göra mammi besviken.
Kan hända att det blir en promenix även, men antagligen inte. haha.

.puss och kram tills jag blir lam.

Inga kommentarer: