30 mars 2011

Robyn är Magi!

Robyn var som väntad helt jävla fucking amazing great igår!
Jag och syster kom till Frida vid fem typ, käkade lite godis och mös i soffan med bönan innan det var dags att bege sig. Haha, fint att Elin fick åka tunnelbana... Tydligen hade hon inte gjort det innan, hon var rädd! Jag skrattade. Lite spårvagn efter det och slutligen uppenbarade sig Cirkus framför oss. Vi hade ju två platser med delvis skymd sikt, typ till vänster och med en liten pelare framför oss. Men lös problemet tänkte jag, och hittade en plattform brevid oss där vi stod och hoppade och dansade och såg typ bäst av alla på hela stället. Dansade, skrek, applåderade, sjung och skrattade i två timmar. Minst! Det var den bästa spelning jag varit på, seriöst alltså. Energi!

Imorse kom Frida hem och väckte oss vid 10, hon skulle iväg och jobba lite. Upp o hoppa ligg inte o dra dig! Så vi käka frulle, och tänkte att vad är väl en dag på stan i ett soligt Stockholm när man kan åka hem? Så vi åkte hem. Nu är jag alltså redan hemma. Rätt skönt ändå. Pax att kolla film och sova lite, känner mig helt urladdad. I bilen hem tänkte jag även att fan vad tråkigt, nu kan jag inte längta till Robyn mer. Ååååh jag vill se henne igen o igen o igen o igen. Dancing queen, ge mig dig!

Nu mysbralla. Trotsar solen och lägger mig i soffan. Det ligger ett täcke här, perfekt. Fast någon annan borde ligga under det, kan jag tycka. Åh, kan någon ge mig sitt årskort på SJ? Eller månadskort alla fall, eller något? Rabatt då? Kom igen... Jag vill åka bort, igen o igen.

.right here waiting.

Inga kommentarer: