14 mars 2011

letting you go.

Jag har haft en så himla fin helg. Det är ibland det lilla som blir det stora. Det är ibland det lilla ögonkastet som gör att man ser allt lite bättre. Helt enkelt.
Att hitta i Göteborg är inte speciellt enkelt, försök inte att säga något annat! Herremingud. Men tillslut kom jag fram och tillslut kom jag och Mkay även ut på rätt väg hem (hon är förövrigt ett mycket fint roadtrip sällskap!!) :) Ja jag har Gps, men den verkade inte riktigt vilja att jag skulle följa vägarna som fanns eller köra lagligt. Hursom, hem kom jag och sällan har jag känt så lite för att komma hem. 30min hade jag på mig innan jag skulle till jobbet, gäsp. Fast nu är jag hemma hemma hemma (stamm) och jag är trött. Däremot måste jag verkligen kolla på Big Braaather innan jag somnar, det bästa är dock att jag äntligen kan ha datorn med mig i sängen. Där borta i lilla huset finns det liksom inget internet på övervåningen. Mucho tråkigt.
I typ två veckor har jag haft sovsällskap, antingen av en katt eller som nu i helgen av ett stycke One piece. Gud det e så himla skönt att inte somna ensam! SK sökes, sovkompis. Eller kanske inte förresten.

Jag är alldeles för trött för det här.
På samma sätt som jag vill att du målar av mig vill jag måla med ord det som är.
Men jag kan inte just nu.
Tusen miljoner tankar snurrar i min hjärna. And I like them.

Vi ses när jag vaknar!
Godnatt bloggen.

.text me.

1 kommentar:

M sa...

Älskar låten! Älskar honom!