21 mars 2011

räkningar.

Jag tror inte jag har råd att ha bil. Inte att köra med den alla fall.
Helvetes jävla kuk fan. Jag har inte råd med min hyra heller. Kan man inte bara sälja allt och flytta till en liten jävla hydda på stranden och gå runt i solen och må bra hela tiden istället?
Tror det livet skulle passa mig mycket bättre. I'm broke but i'm happy.
Lönespecen var fel igen. Förhoppningsvis kunde han fixa det alla fall, håll en tumme? tack. Undra om dom kan ta bort karensdagen också, jag hatar att vara sjuk. Jag hatar pengar, och att inte ha pengar.
Nu har jag ju såklart lite pengar, men jag vill ju ha mycket pengar. Så jag kan shoppa (ja, dyra ting.)! Resa! Dricka champagne! Men den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket... Man ska vara glad åt det man har, inte ledsen över det man inte har.

.rrrright.

Inga kommentarer: