27 april 2011

why me?

Jeeeesus, jag har ont i mitt knä. Höger. Jag tror det kommer från ryggen, men jag vete tusan. De gör ont när jag sitter, när jag ligger, när jag går. All the time. Men vem är jag att klaga? Jag vet att jag tränar för dåligt, att det sliter att jobba natt, att mitt jobb är tungt. Så jag klagar inte, jag säger bara att det gör fruktansvärt ont.
Ska bita ihop och byta om till uniform nu och jobba mig lite. Dagen idag har varit lång och tråkig. Men inte heller där borde jag klaga, jag har ju inte gjort något roligt så får ju skylla mig själv liksom.

Imorgon måste jag köpa hårspray! note to myself.

Det är ju förresten valborg i helgen, min bästa helg strax efter midsommar. Bara det att jag inte längtar något alls till denna helg och det stör mig lite. Måste peppra till mig, can you please help me?

Nej jobb var det ja. Hundra ton däck väntar på mig! minst.

.Secondhand Serenade – Stranger.

Inga kommentarer: