12 april 2011

kitchen maid.

Imorse kunde jag som ni vet inte somna. Men, plötsligt måste det alla fall ha hänt. Och lika plötsligt ringer det på dörren och en sjukt tjock man utan hår och med tröjan insugen i naveln säger att dom ska fixa lite vitvaror. Ja varsågoda, fixa på men jag har jobbat natt så jag går och lägger mig igen... Att man kan låta så förbannat mycket när man jobbar alltså?! Helt sjukt. Men strax efter tio hade tjockisen och hans kumpaner försvunnit och stängt dörren så jag kunde somna om... Till och från. Imorgon ska jag fan sova en lång ihållande skön sömn, och jag tackar dig för det.
Hursomhelst så var det kanske lite värt denna vakenhet just idag för shiiiit vilken snygg spis och ugn det blev! Kylen och frysen är med fina, såklart! Och så skönt att kunna slänga plåten på balkongen som jag har glömt att jag ska skura i ett par månader nu ;) Frosta av frysen slipper jag ju också. Ojoj. Här ska lagas mat! Eller, hmm, just ja. Im broke but i'm happy. Men man tar vad man har så om jag letar riktigt noga i den rymliga frysen och kylen så ska jag nog kunna trolla ihop något gottigt till mig idag... Ska bara bränna ur ugnen först, smells like teen spirit. Eller plast alla fall.



Ny spis!
Ny kyl&frys!

Nu ska jag diska!

.ge mig fanta & rose.

Inga kommentarer: