04 april 2011

skaka av.

Att åka kollektivt ska väl för fan vara billigare än att köra bil? Jag tycker det, det känns lite som grejen. Ett trångt o svettigt tåg eller en seg buss full av barnskrik måste liksom locka med låga priser om dom ska kunna konkurera bort en härlig biltur med massa musik och pitstopps när man vill. Men nu är det inte så, SJ suger kuk. Och swebus är inte så mycket bättre...
Varför är landet vi bor i avlångt as hell? Varför träffar jag någon som bor där borta? Helt galet.
Hursom så blir de alla fall billigare för mig om ja skulle åka bil, ensam! Från Örebro till Göteborg, än om ja skulle åka tåg utan ombokningsskydd och utan platsbiljett. It always makes sense. Alltid. Inte.

Nu blev ja lite bitter.
Sen har jag ont i magen igen. Gud, alkohol dödar mig! Idag ska jag äta potatismos och fisk, de borde väl alla fall vara bättre än ölkorv och cheeseballs? Jao.

Jag måste fan skärpa mig. På många plan, haha. I keep working on it. Okej!
Nu ska jag alla fall snart diska lite. Sen mat, och hemladdning av Desperate housewives säsong sju.
Choppchopp.

.i wish i was a billionare.

Inga kommentarer: