04 april 2011

monday afternoon.

Alltså det är helt galet, jag är hungrig hela tiden!
Och så svider de lite i magen, men jag kan ju ändå inte låta bli att dricka kaffe så jag gör det ändå. Gud, jag får skylla mig själv. Har slarvat med dom pillren också, hej hej magktarr. Men nu ska jag käka dom några dagar till, dom hjälpte lite faktiskt. Eller så var de det faktum att jag kände mig mer lugn och harmonisk när jag kunde göra det jag ville göra, under några dagar. Kramas tillexempel.
Hursom. Det här med att försöka vara lite roligare i bloggen går inte så jävla bra va? Mkay, vi måste ha humorkurs OCH engelskakurs. Men den sistanämnda kursen har jag väntat på i sex år, så har inga större förhoppningar ;)

Nu ska jag äta lite nudlar! Har redan ätit en gång, men som sagt. Magen kurrar tinnitus i mina öron.

.puss och smisk.

Inga kommentarer: