26 april 2011

vardag.

Den här påskhelgen har varit den bästa påsken någonsin, och inte ett ända ägg har jag ätit!
Hamburgetallrik med iskall öl passa mig så mycket bättre, hihi.
Men idag när jag åkte hem från fin fina Göteborg stannade jag till hos mamma och fick lite Jansson och kallskuren lax, passade en roadtrippande mig perfekt!
Sen var det bara hem, piggna till i duschen och åka vidare till jobbet. Oh Mm Ge, jag är sjukt trött nu alltså! Men om tre timmar får jag åka hem till min bortglömda lägenhet och bädda ner mig i min egna säng. Längtar sjukligt.

Jag är glad, jag måste få spotta ut det till era face.
Det är inte bara en enda som gör mig glad, det är alla som är fina och som finns i mitt liv. Det är det härliga vädret, det är vetskapen om att det kan komma att bli ännu bättre.
You win some, you loose some. Man måste våga chansa lite. Jag är glad att det någon gång ibland, typ som nu, är värt varenda chansning :) Men ja, det är en enda som gör mig liiite sådär extra glad. Prutt.

.svensk sommar...

Inga kommentarer: