14 april 2011

sorglösa ord.

Wohooo det är så nära helg nu att jag nästan blir lite frisk av bara tanken. Men bara nästan.
Efter en sjukt jobbig natt har jag ont överallt, att jag sen sov som en påse skridskor och vaknar upp med någon form av nackspärr gör denna dag ännu lite mysigare.
Men jag har missions to complete så nu ska jag hoppa in i duschen, hämta en grej, gå en liten promenix och senare åka hem till Anna.

Nu fick jag precis ett sms från Posten. Stora romanklubben har lämnat in ett paket som är på väg till mig. Kul. Jag vill inte ha den där jävla boken, men jag har glömt att logga in och avbeställa den. Trots att jag aldrig ens beställt den. Och trots att jag inte skulle bli låst till något blev jag låst i 8 perioder. Ni suger skitig tjurballe Stora Romanklubben. Bara så ni vet. Är det någon som vill köpa Återkomsten av Tamara McKinley (inbunden och stor och tung) för en billig penning så varsågoda, jag har den! Snart i alla fall, om Posten nu sköter sitt jobb. Som dom alltid gör. Eftersom medarbetarna går raka i ryggen, uppsträckta och med en enda tanke i huvudet "vi hanterar Sveriges viktigaste paket." typ.

Hursom, dusch!

.fula människor får inte säga störda saker, då blir jag arg.

ps. på radion inatt spelade dom "Bara om min älskade väntar" Thåströms version. Den gör fortfarande så himla ont. Thåström – Men bara om min älskade väntar
ds.

Inga kommentarer: