17 april 2011

äsch.

Jag skulle inte ut i helgen, jag gjorde det ändå.
Jag har haft en underbar helg och ikväll träffade jag min bror.
Jag vet inte hur det är att leva någon annans liv, jag kan bara mitt eget. Men jag vet vad det är att känna hat, kärlek och likgiltighet. Det sista är det värsta men ibland det bästa. Jag vill applicera den känslan på honom, på dig på alla som någon gång kommit i hans närhet. Han som vi alla hatar, han som inte finns. Som aldrig funnits. Jag lyckades nog inte riktigt med det ikväll och att se någon som jag älskar mer än hjärtat (trots bristen på tid tillsammans) vara så arg, ledsen, sårad och förstörd. Det gör ont.
Det finns ingen mening med att lära någon som aldrig kunnat stå, att stå. Det finns bara att ignorera och deleta och leva sitt eget liv så vackert som möjligt. Du har ett ansvar i livet, ditt eget. liv. True that, eller hur?!
Mmmm.

Skit samma ville bara skriva ner lite. Och nej jag lägger det inte som ett osparat inlägg, jag publicerar vad fan jag vill. Hur ska jag annars bli känd? ;)

VIP. Tack o hej. Jag älskar ju iofs Big Brother, absolut. Och alla som har varit med där e mina idoler, men jag behöver väl för fan inte bli generad? Kvällens tanke.

.freedom is just another word for nothing left to loose.

Inga kommentarer: