26 april 2011

tisdag på en måndag.

Veckans ämne, åkte Rodney verkligen ur Big Braaaaather på en enda rösts skillnad?
Man vet inte. Det känns kanske som jag borde ha annat att tänka på, men när verkligheten tränger på och den inte är lika rolig som fantasin man precis levt i är det dom onödiga tankarna som är lite skönare.
Att lyssna på musik är också mycket trevligare än att städa, betala räkningar och handla mat. Ja tror jag skiter i mathandlingen den här månaden, kanske. Fitness! ;)

Jag har sovit lite för lite. Men kunde inte somna. Vaknade. Kunde inte somna om.
Here we go again. Jag trodde under en period att jag sov mycket bättre ensam, det var visst inte så. Det var nog bara den jag sov med i den perioden (som slösade bort ett år av mitt liv även...) som inte passade mig. Shit happens. Nu är det good times. Sömnlös eller inte :)

Dags att gå upp anyways. Har massa film på nedladdning.
Har en sjukt god matlåda i kylen. Och en massa olust till dammsugning. Ni vinner ett gammalt duntäcke om ni vet vad jag kommer göra närmaste timmen. Städa eller slappa.
Skriv en kommentar. Jag drar en vinnare!

.du har drabbat mig och jag ler.

Inga kommentarer: