13 april 2011

gay.

Det är inte så jävla självklart för alla människor att stå upp för vilka dom är.
Det kommer ibland alltid någon gång där det känns jävligt jobbigt att berätta att människan du har i ditt hjärta och ger pirr under din hud är samma lika som du.
Om du föds som ett blankt blad hur kan du då formas till att bara känna kärlek till ett motsatt kön? Weird.
Hursom så har Glasvegas gjort två hela underbara låtar. Respekt.

Glasvegas – Stronger Than Dirt (Homosexuality, Pt. 2)
Glasvegas – I Feel Wrong (Homosexuality, Pt. 1)

Varför jag skrev det här nu vet jag verkligen inte. För att bara skriva något antar jag. För att jag är trött på bögiga skämt, för att jag är trött på heteronorm. För att jag är trött på gubbsjuka jävlar och för att kvinnligt och manligt är äckliga ord.
Jahaaaa var det en sån dag. Suck. Tydligen. Upp till kamp! ;)

Nu ska jag äta frukost. Har sovit ut, delux.

.please come back here, now and again and again.

Inga kommentarer: