29 april 2011

endings.

Sov på soffan idag, guuu så skönt.
Vaknade vid elva men kände inte riktigt för att gå upp då så somnade om tills nu. Blev lite sugen på att åka till Kumla och tvätta och laga bilen innan eftermiddagen och helgen kan börja men det är frågan om tiden finns.

Min kropp är helt mörbultad, på riktigt alltså. Så sjukt tungt på jobbet, eller så är det bara jag. Jag har alla fall blåmärken exakt överallt idag, tillomed på tittsen. Tur att det inte är bikini riktigt än.

Det är ju som så att ingenting någonsin är komplett, inte för någon.
Min älskade systers häst (och mammas) blev utdömd idag. Han är så himla fin, så stor och vacker. Men så något medfött fel på sklettet och ingenting går att göra. Orättvist kan tyckas, och det tycks.

Idag tänker jag på morfar!
Och nu ringde mamma och johan kan fixa bilen så nu en snabbis till kumla.

.hej o hå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte islatten och att "think behind the box" :)

Natalie sa...

outside the box! eller inside. men behind? tar islatten imorrn, nu blir det öl! :)

Anonym sa...

between?