07 april 2011

share a chair.

Gårdagen tänker jag glömma. Inte för att det hände nåt skittråkigt liksom, utan mest för att den bara var tråkig. Jag var så trött hela tiden. Fick lite energi hemma hos Anna men liksom, ja. Skit samma.
Natten fortsatte inte bättre. Jag tänkte på saker som sagts, funderade över ord och dess mening. Funderade över människor och deras beteende. Paketen sprutade, knät smärtade och tröttheten försvann liksom aldrig. Men sista passet var lite bättre, jag insåg att jag kan inte påverka det som redan skett. Vad som nu är sagt eller inte vet jag ju verkligen inte, faktiskt, men det spelar liksom inte så stor roll. Jag ska verkligen välja mina ord i framtiden, vad det än gäller. Alla lär sig sin läxa, jag gissar väl på att jag kanske lärt mig något nu då. Även om jag inte tror det är som andra tror. Att tro är att inte veta.

Imorgon är det fredag. Tack tack.
Nu är det ägg, bacon och Big Brother.
Godnatt världen, le åt någon och någon ler mot dig.

.krama mig, viska fina ord i mitt öra and i'm yours to keep.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad mycket jag måste ha missat sista passet? Och då var jag dig ändå hack i häl. Hmm... Undrar vad det var du sa som du inte borde. /Sa jag att jag var trött :)

Natalie sa...

haha mm du missar många tankar i mitt huvud ;) /godnatt.