01 april 2011

alla vet.

Hahahaa April April din dumma sill. Jag skulle väl aldrig raka av mig håret heller. Knäppos. Jag har ju iofs vart lite rakad, years back. På ena sidan, jag var före er andra kan man säga ;) Nu har alla fall håret växt ut delux och det är ju lite fint ibland. Ibland mindre fint. Gud vad jag längtar till påsk. Inte nog med att jag ska få köra bil flera timmar (ja, jag älskar o köra bil, hihi.) jag ska få träffa min älskade Peter som jag inte sett sen i julas, han ska även få äran att klippa mig. Som han inte gjort sen i sommras! En annan stor anledning att längta till påsk är ju för att jag ska få träffa den snyggaste bönan i stan igen. Åååh, kan knappt bärga mig.

För att få tiden att gå ska jag idag handla hem lite mat, Frtitiof och Bäcken vill kanske ha lite frukost när dom nu kommer hela vägen till Örebronx för lite gayfest. Sen ska jag pimpa lght ännu mer, blev inte så mycket av det igår... Kan nog tänka mig att se en och en annan film också, icke att förglömma Så ska det Låta. Pax att sjunga med.

Återkommer senare. Nu var det inte speciellt kul att skriva. Och man ska ju göra roliga saker, eller?

.dagar vi minns.




brillorna e också ett aprilskämt. long way back.

Inga kommentarer: