13 april 2011

små ting.

Hihi jag är väl för söööööööööt ändå. Tänker inte säga vad, men även det lilla kan väl få vara lite stort ibland?
Hursom, en trött dag håller på att ta slut och jag ligger i soffan lätt svullen efter att svullat lite grillad kyckling. Tog tag i mig själv och gick ut en liten sväng, det är vår i luften även fast solen inte alltid skiner och det gör mig glad!
Nästa vecka jobbar jag bara tre nätter, sen åker jag till Göteborg! Sen Malmö! Sen Göteborg! Och sen hem. Vilken tid jag börjar jobba på annandagen verkar sjukt oklart, om det är "onödigt" att betala ut ob och lön till en medarbetare fattar jag inte varför jobben anställer folk. Men det är mycket jag inte förstår, orkar nog inte riktigt bry mig. Tillslut kommer man till en punkt där skit samma passar sig bäst, när majoriteten på en arbetsplats sen känner så kanske det borde göras något? Men det är ju inte riktigt min sak att avgöra det heller...

Nu längtar jag till helgen, till familjemys. Bilfix. Öl och vänner. Det bästa i hela mitt liv hade varit om du hade kunnat vara vid min sida, faktiskt.

Nu återgår jag till Mästerkocken.

.det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå.

Inga kommentarer: