19 april 2011

fixing.

Åh vilken härlig dag!
Mikaela kom hit med sallad och kyckling som vi pimpade iordning och åt på balkongen. Kaffe och godis till efterrätt, fint.
Sen gick jag ut till min lilla pärla och skulle fixa höger framlampa som tydligen var paj. Vilket slit! Hade det vart vänster hade jag kommit därifrån snabbare och utan blod och massa smuts, men jag lyckades och jag är lite lycklig för det faktiskt. Biltema is tha shit! Systemet också ;) Nu borde jag klara påskhelgen i Malmö. Åh, solen ska skina och jag tänker steka på en uteservering med massa öl. Längtar!

Nu ska jag packa en liten väska, diska lite disk och sen åka till jobbet. En sjukt lång natt men vad gör det när jag kommer vara ledig i 5? Hihi, är man bra ska man ha det bra. Och så länge människor gör mig lycklig skiter jag fan i pengar, jag lever nu. Så de så.

Antagligen kommer jag inte blogga skitmycket på min minisemester, kanske skicka lite mobilbilder bara. Men man vet aldrig med mig, så keep on spaning.

.i can be the one.

Inga kommentarer: