15 augusti 2011

träligt.

Regn regn regn. Men jag lyckades pricka uppehållet förut idag när jag trampade upp på stan för en lunchdejt med Lefreak ;) Eller Mikaela som hon också heter... Sweet vare, Java levererade som vanligt.

Är sjukt trött idag alltså, fattar inte hur jag ska orka pallra mig upp imorgon och befinna mig hos läkaren 13,30, men på nåt sätt får det väl gå. Bara att hoppas jag somnar direkt efter jobbet. Gaaah jag vill inte jobba! Jag vill vara ledig, och jag vill vara i Göteborg.

Ibland funderar jag på om det är bättre att bara blogga när jag verkligen känner för det, men hur ofta händer det? För att inte tappa skrivandet måste man skriva, även om det bara är massa skit och tråk och kludd eller kladd. Såg förresten att Frida Afr0dite blivit vän med Mian Lodalen, du kan väl ringa mig och förklara?! Och iså fall presentera oss så hon kan ge mig lite tips mot skrivtorka. Top notch.
Men nu tror jag den där Fridan e på bio, läste det på facebook förut. Hon har tjatat om Kyss mig så jag blir tokig... Fast när Mikaela förut skrev och tyckte vi skulle bioa oss på lördag och se Kyss mig så blev jag glad. Då ska jag se om den där Frida har så hiiiimla bra filmsmak som hon påstår sig ha ;)
Alla fall, snart helg.

Nu kaffe och geisha. Fett e gott.

.du är godare.

Inga kommentarer: