15 augusti 2011

förflutet.

Jobbade med "gördel" hela natten. Tänkte på magmusklerna, böjde på knänen och försökte att göra allt korrekt. Dra på trissor, ryggen kändes faktiskt mycket bättre! Men jag är helt slut, så jävla jobbigt att tänka på allt hela tiden... Ska bli skönt och komma till läkaren på tisdag igen och se vad han tycker och tänker. Jag är faktiskt trött på min rygg nu, riktigt trött.

Alla fall, helgen e över. Det var en himla fin helg. Tack alla mina lövers för att ni förgyllde den!
Det är 4 jobbnätter kvar nu bara innan nästa helg, jag längtar mig blå!

Jag vet inte vad jag ska skriva om. Någonstans inne i mig är jag sjukt irreterad för att jag vet att vissa människor tror så mycket. Eller egentligen är det väl jag som tror, att dom tror. Men det blir ju så uppenbart emellanåt. En annan del av mig skriker mest att skit samma. Fast, ibland blir jag sugen på att skriva ner hela historien från början till slut. Få använda mig av deras riktiga namn, berätta min sanning. Men det tjänar ingenting till, så jag låter bli. For now alla fall.
Blondisar har ändå aldrig riktigt varit min grej. ;) Ja, inte blev ni klokare nu. Inte jag heller.

Nu ringer klockan och mina ägg är klara.
Godernatter mina skatter. Var rädda om varandra och njut av dagen!

.en lögn är som en snöboll, ju mer du rullar den desto större blir den.

Inga kommentarer: