13 augusti 2011

Grattis.

Nu är jag 28år gammal, helt fantastiskt! Känns ungefär som innan, coolt va?
Igår var en fin dag. Först kom mamma, johan, mormor och Birgit hit med lite smörgåstårta, kakor och presenter. Så mysigt att ha dom här!
Direkt när familjen gått kom Anna, Madde och Petra med presenter så jag blev helt rörd. Fina vänner! Sen kom Betty o Martina och jag slapp dricka vino själv :) Blev en del vin och my god, var jag bakis imorse eller vad hände där?! Jag vet inte, men upp var jag tvungen att gå för ikväll kommer mina bästaste från Kumla och Odensbacken och förgyller min kväll. Två ammar och en är gravid delux så jag hoppas att snubbarna vill öla lite med mig, dom andra får saft! Haha.

Nu skulle det vara trevligt om jag la in lite bilder va? Men gud jag orkar inte hämta sladden och föra över så väntar lite med dom. Nu ska jag äta sen lunch och kolla på Rederiet säsong 1, min dumma granne har ju inte låst sitt internet så hej vad jag laddar ner på hans ipadress nu. Kunde inte bli bättre! ;)

Snart är det nästa helg, och jag längtar som aldrig förr. Tänk att någon som hon kom in i mitt liv och gjorde det så mycket rikare, och finare. Mums!

.en del dom plockar vingar, från änglar som dom mött.

2 kommentarer:

Frida sa...

Är inte ip-adressen kopplat till datorn?

Natalie sa...

inte vet jag. men jag vet att om ja laddar ner på någon annans internet så kan dom inte ta mig. eller?