24 augusti 2011

klonad.

Var det inte länge sen jag hade en lista här i bloggen? Eh jo! Jag vet inte ens om det hänt, eller tjaaa årskrönikan innehöll ju en del förstås. Men eftersom jag har dåligt med fantasi eller mest bara känner mig lite likgiltig inför vardagen just nu och längtar till Dolly Parton på lördag så ger jag er en Topp10 med Dolly.
Länkarna är klickbara, öppnas i Spotify.
Nu kör vi!
  1. Dolly Parton – Jolene
  2. Dolly Parton – I Will Always Love You - Original Version 
  3. Dolly Parton – 9 To 5
  4. Dolly Parton – Coat Of Many Colors 
  5. Dolly Parton with Kenny Rogers – Islands In The Stream 
  6. Dolly Parton – Me And Little Andy 
  7. Dolly Parton – Save The Last Dance For Me 
  8. Dolly Parton – Just Because I'm A Woman 
  9. Dolly Parton – Here You Come Again 
  10. Dolly Parton – Why'd You Come In Here Lookin' Like That 
Eller så kan ni ju kika in hela underbara Hon på Spotify. Om ni vill.
Nu ska jag dricka kaffe med Betty. Tar fikan innan kebabrullen. Herregud, bara för att jag ska bli smal måste jag väl äta?! Just det.

.bring me back to yesterday.

Inga kommentarer: