25 augusti 2011

maxad.

Gud jag är så busy nuförtiden! Facebook, twitter och bloggen. Puh ;)

Men idag hann jag alla fall ta emot mamma och johan och min nya (lånade) tv med tillhörande baouta högtalare. Jävlar vad gött! Ljudet funkar väl sådär, haha och jag måste iväg och inhandla en hdmi-kabel för datasladden för visst bara över bilden. Tur jag har externa högtalare. Man skulle kunna tro att jag är ett teknikfreak! Till viss del är det ju kanske så, men jag e inte jättebra på att ha tålamod att koppla in alla guldplätterade kablar och skit, så om nån annan är villig att hjälpa till är ni välkomna...

Imorgonkväll blir det Hej Fest hos Mallan, hej då Madde och Petra. Ha det gött i Bolivia. Vi ses i Götlaborg när ni kommer hem igen ;)
På lördag förmiddag åker jag till Stockholm för finhäng och Dolly Parton. Visst känns det som om jag har en bra helg framför mig?! Japp. Och även dom två kommande efter denna ser ut att bli mycket fina. Jag ler.

Nu ska jag rulla till jobbet. Ger er en pic på mina nya möbler ;)

.det är svårt att få alla att gilla det man gör men det gäller att själv gilla det man gör.

2 kommentarer:

Fridis sa...

Sig själv är viktigast.. Gilla dig själv så kan du gilla andra..

Natalie sa...

Jag gillar dig!